kramemme

Alla inlägg under november 2011

Av Emme såklart - 30 november 2011 16:27

NEEEEEEEEEEEEJ!!!! det får inte vara sant! jag börjar bli sjuk , Skit jobbigt ju! 


Haha! menmen idag var det Elevensval, vi hade Robinsson....  det var GANSKA kul iaf.. massa tävlingar men vissa va kul, men det va skit kallt och vi gick jätte mycket ;) och nu börjar jg bli sjuk också... tack! ;) 

Menmen, sitter bara inne på Fb(facebook) och ligger i soffn och bara slapppar ;) VILL SOVA!!!!! men det går ju inte nu ;S jag bjuder på en bild 

Igga håret+munnen <3 ;*  

Av Emme såklart - 29 november 2011 20:13

Hejhej!

Nu har jag ny färg på bloggen, det blev lila...

jag tänkte först på turkost sen på grönt,sen rosa som förut men jag bestämde mig för lila :) 

Jag tyckte att den var fin ;) 

Imorrn har vi en skit jobbig dag! ;O 

Vi ska ha elevensval som brukar vara kul men vi valde ngt som vi nt tycker om :/ Det är om tävlingar och sånt ;( 

menmen jag överlever väll :) 

(HOPPAS!) ;) Ajah!

Kram! 

Av Emme såklart - 29 november 2011 18:53

.....  jag ger upp nu


Precis! jag ger upp, jag tipsar mina nära&kära att aldrig ge upp hela tiden men nu ger jag upp istället... 

orkar inte med kärleken längre! it sucks! jag brukar skriva roliga saker men nu är det jag som skriver negativt.... jag och kärleken passar inte ihop... jag blir lätt kär sedan så är killen helt fel... ufft! orkar bara inte med det längre! jag vill tro på kärleken men vad är det för mening med de om det ändå bara blir fel? vänskapen slår allt, jag har aldrig känt så här för att hela mitt liv sedan jag fick veta vad kärlek var så har jag trott på den men nu är det slut med det! altså om det kommer någon kille som är snäll o den rätta då kanske jag får hopp igen men just nu så finns det inget hopp... 


ajah.. idag har vart en rätt så "running" dag, först han jag inte med bussen :S sen så var jag äntligen i skolan så hade vi läsning sen samling sen var det att åk till storvretsbadet och ha simundervisning men jag kunde inte ha det (inflamation i tån) så jag satt brevid och kollade på.. i 2 TIMMAR! ;O fast ajg hade ganska kul iaf ;) sen så gjorde vi oss iordning sen var det att åka hem som gällde ;) åkte hem med MElike & kadir (fanciska skulle igenkligen med men hon gick på en annan buss) haha! sen så gick vi ut till "snurran" och hade skit kul sen gick vi hem allihopa och när jag kom hem så gick jag ut med hunden sen åt jag lite ;) sen så gick jag in och tog en dush ;) (SKÖNNT!) Sen satte jag på datorn och läste i "klick" tidningen (SKVALLER <3!) sen nu sitter jag i mitt rum,har precis bytt spån till marsvinen och ska snart börja städa ;) men nu sitter jag här och pumpar musik(gissa vilken volym?HÖGSTA SÅKLART!) och kikade in på fb lite bara ;) hheh! ska käka glass också snart <3 jag ångra mig, jag äter glass nu och städar imorrn eller ngn annan dag


Ajah.. jag måste gå nu ;)

Kram :/ 

Av Emme såklart - 29 november 2011 15:21

Heej!

jag skriver pytte lite för att jag måste dra ? 

Jag älskar mina bästisar och min familj <3 puss på er!


KRam!  <-- bjuder på den! fett ful men ajah!

Av Emme såklart - 27 november 2011 22:43

 
Av Emme såklart - 27 november 2011 22:23

Mee <3 

KAdir ;) 

love bilden!!!! :-* 

Presentation


Välkommen till min blogg! jag är en blond & lång tjej på 11 år som bloggar om sin vardag M.M, ENJOY IT!

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

hur gammal är du?
 1-8 år
 8-13 år
 13-17 år
 17-20 år
 20-30 år
 30+

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards